ürün demonte olarak teslim aldım. kurum yaptım gayet güzel çalışıyor aynı ürünü başka bir pazarcı da gördüm hiç kapat madam 4 şarj gittiğini söyledi. birde üzerin deki saç ayrı geliyor,için den kullanım kılavuzu çıkmıyor satıcıya mesaj attım Whatsapp tan atacigini söyledi .mesajlara biraz geç cevap veriyor ama iletişim iyi. parasına göre güzel urun.
n11 üyesi
1
bedir
mağazasından satın alındı.
19.08.2019
Tam istediğim gibi hemen denedim doğru tartıyor. Hızlı bir şekilde eksiksiz teslim aldım. Hayırlı işler bol kazançlar dilerim.