Bu fiyata göre 10/10 bir boya tabancası. Ayar vidaları kaliteli kardeşim. Ayar vidaların tasarım üretim kalitesi gayet iyi ayrıca işlevleri de iyi çalışıyor. Gövdenin tasarımı üretimi gayet iyi. Formu iyi vermişler yılan gibi kıvrılmış böylece ağırlıktan iyi kaçınmışlar hafif tabanca. Çok iyi ya bu fiyata bunları sağlayan başka tabanca ben görmedim. Aynı fiyata ya gövde kalın ağır ya ayar vidaları dandik falan genelde. Sıkım on numara atomizasyon vs tam yerinde.