Ürün çok ince ve bence kaliteli değil. Fiyatı çok yüksek. SİVUGİN marka polar montların hem kesimi, hem kalitesi, hemde fiyatı bundan kat kat daha kaliteli üstelik fiyatı bunun yarısından daha aşağı. Thermoform adını satıyor çok beğenmedim. Bunu alacağınıza SİVUGİN alın kesinlikle bunu tavsiye etmiyorum