ürün gelmiştir teşekkürler.Ama tadına daha bakamadım,ilerleyen vakitte görüşümü yazarım.. Bu ürün de diğerleri gibi şerbet gibi..Yok aslında birbirilerinden farkı..Etkisi Sandozun ürettiği pasiflora gibi değil.Ondan 1 kaşık bunlardan 3 kaşık gibi bir fark var.