Beğendiğim için ikincisi ise aldım hayır için yapılan yol kenarı çeşmesine takacak biraz pahalı ama basmalı
Ü*** İ***
0
FİLOYAPIMALZEMELERİ
mağazasından satın alındı.
03.04.2019
Beğendim güzel hayır için yaptırdığı mız sokak çeşmesi aldım öncekilerde aynı musluğun aç kapalı olanıydı açık bırakıp gidiyorlar basmaliyi bu yüzden aldım bir tane daha Alacam ama 94 pahalı ama olsun