Üzerinden çıkan eksi motorla karşılaştırdığımda kesinlikle orjinal diyebilirim, kendim takttim, takarkende şanzımanı dağıttım, zor topladım, siz kendiniz takacaksanız biraz dikkatli olun, firma hemen kargoya verdi, ertesi günü geldi, faturasıda vardı, teşekkürler...