Ürün kesinlikle çok kalitesiz. Hiç gerçekçi değil. Verdiğiniz paraya yazık. Taktığınızda uçtaki dolgu kısmı aşırı elastik olduğu için dik durmuyor. Ayrıca taktığınız kısım kalın uç kısmı ince görünüyor. Bu da görselliği berbat ediyor. Yüzeyi çok sürtünmeli. Dolayısıyla kaliteli bir kayganlaştırıcı ile kullanmak şart. Mağaza çok hızlı gönderiyor ama ürün görseldeki kadar kaliteli görünmüyor. Yani uzun lafın kısası almayın. Ben pişman oldum.