Harikasınız ustaparçacı. Uygun fiyat orjinal parça.
M*** D***
0
Ustaparçacı
mağazasından satın alındı.
07.09.2024
Şase numarasını vererek Clio aracım için spariş ettiğim Yakıt filtresini sanayideki ustam uyumlu olmadığını soyledi.Magaza ile iletişime gectim.Magaza ustanın ürünü takamadığın ,iyi bir ustaya yaptirmam gerektiğini belirtti....Sonuç ...olan bana oldu. Diger ürünleri kullandık uyumlu....Mazot Filtresi elimde kaldı. Attık bir köşeye. Dimyata pirince giderken , elimizdeki bulgurdan olduk.Kaliteyi ucuza alalım dedik...Zarar ettik.