valla sıfır olsa sifir verirdim hangi birini sayayim pamuk saten falan degil yazık yani verdigim paraya x markalardaki daha iyi dikisler berbat soluk renk fotodaki gibi değil saten dedigi kısım hisir hisır taksitle aldim yoksa iade ederdim bir daha tovbe satici desen zAten ilgisiz 1 haftayi gecti kargoya vermesi hoc memnun kalmadim tavsiye de etmem gidin baska alın