Ürün. İşcilik sıfır. Her yeri atalarla dolu. Boşuna insanları kandırmayın yazık. Bu bu şekilde gönderen bir firma nasıl olur. Da n 11 ile. Calışıyor. Onun içinde bu saaten sonra n 11 ile. De alış verişimi kesiyorum yazıklar olsun hepiniz. Almayın aldırmayın. Arkadaşkar. Ürünün halini. Resimlere yükledim. Baka bilirsiniz
h*** ü***
0
PODİUMGARAGE
mağazasından satın alındı.
09.04.2025
Ürün resimde görüldüğü gibi değil hic tavsiye etmem almayin sakın