ihtiyacımi karşıladı. clio3 quickshift denen bela için aldım. kısa bir bilgilendirme yapayım. aracın direksiyon tafarindaki kapıyı açtığınız an vinn sesi gelir ve kaputu açtığınızda yağ seviyesine baktığınızda eksik gibi gelir ama sistem içine çekmiştir o yağı eksiklik bu değildir. 30dk yada daha fazla araç kilitli konumdayken yan kapıdan arabaya girilip kaput açılıp seviyeyi kontrol edildiginde robot motor yağı emmedigi için seviye kontrolü boyle oluyor.3-4 yılda bir50000kmsonrs degistiyorum