ürün kaliteli ve güzel,yanlız bazı eksileri var. bunlardan biri renk uyumu kırmızı beyaz r 25im var çok açık durdu, süt bayazı gibi ama motor biraz daha kirli gibi. diğer eksi tarafı kesinlikle depoya küçük geliyor biraz daha büyük gelse şahane olurdu. yinede kaliteli ürün çabuk ve güzel yapıştı. kalma konusunda ne olur bilemem ilerleyen günlerde göreceğiz...