Ürün gayet güzel. Plastikleri çok iyi parlatıyor ve kalıcı. Lastik parlatıcı olarak da kullanıyorum. Dış aksamlar için biraz toz topluyor ama üzerinden bir bezle geçip tekrar yedirirseniz yüzeye çok güzel gözüküyor. Tonla para dökmeye gerek yok. Sadece kargoda kapak kısmı patpatla sarılmadığı için birazı dökülmüş kargoda. İade etmedim fakat daha özenli paketlenirse iyi olur.