ilaninda bahsedilen hediyesi gelmedi ve iç bağlantıları sökük dağınık fazladan uğraştırmaktan başka bişe değil pek hoşuma gitmedi montaj dan sonra kalan kısmını yorumlarım. arkadaşlar kurdum ve denedim bu zamanda bu kadar suyu israf etmek hiç dogru değil 15 litre su aldim yaklaşık 40 litre atık su attı yazıktır günahtır iade de edilmiyor açıklamasında vs de bu bilgiyi vermiyorlar alacak yada almayi düşünenler ona göre alsınlar ben hiç memnun kalmadım
a*** d***
0
LGCHEMSUARITMA
mağazasından satın alındı.
09.06.2026
cihazin paketlemesi kötüydü dış kasası kırıllmıs cihazi tesliminden 2 ay sonra yeni evimize kurdurmak istedigimizde paketi açınca farkettik dolayısıyla iadede edemedik kurulum için gelen arkadaş kasayı çıkartıp icindeki depoyu ve filitreyi lavabonun altına açık vaziyette kurdu. LG markasının su arıtma cihazı olmadığını bu isin kullanıldığını söyledi bu tüketiciyi kandırmaktır.