kovanlarımı boyadım ve üzerlerinde guzel katman oluştu. kokusu yok denecek kadar az. olumsuz hava koşullarından korur ve ahşabın ömrünü uzatır diye düşünüyorum. yalnız taşrada olduğumdan aras kargo 2 haftada ancak getirebildi. onu da ilçeye bıraktı. köye getirmedi.