Mağazadan çok memnun kaldım. Gercekten satıcı çok ilgiliydi sipariş vermeden önce çok soru sordum hepsine bıkmadan usanmadan cevap verdi ben artık soru sormaya utandim valla üründe çok çabuk geldi klimam çok eski olmasina rağmen eşleştirdim ve kullaniyorumm kumandami teşekkürler icanpares..