çok iyiydi kesinlikle mükemmel hizmet ayni gorunsugu gibi geldi
E*** D***
0
Engo
mağazasından satın alındı.
17.02.2025
Ekran yansımasından ve ekranda kalan iz ve lekelerden kurtulmak isteyenlere tavsiye ederim. Telefon kılıfını taktığımda da kenarlarda çok fazla problem olmadı, bu da çok güzel. Dört yıldız vermemin sebebi, kutunun içinden çok küçük toz parçalarını toplamak için bir sticker çıkmamasıdır. Bu ürünle beraber İphone 14 için de koruyucu sipariş etmiştim, onun içinden çıkan stickeri bunda da kullandım. Bunun dışında çok beğendim.
A*** C*** D***
0
Engo
mağazasından satın alındı.
22.10.2025
üstlerde baloncuk kaldı arada bişey kalmadı ve asla gitmiyor bunu göze alarak alın