Ürünü bugun denedim. Sadece ust delikler yerinde uygun. Malzeme 10 cent lik plastik. Koruyucu ust kılıf altından bile cizik koruyucu cıktı. Yanlar asla yapışmıyor. Havada kaldı. Her şeyi denedim. 4 tarafını bantla yapıştırdım ama gene tutmadı sert biraz eğilmiyor. Once yapışıyor sonra 1 sn sonra kalkıyor. Bu urunun bu telefonda kullanılması imkansız. Ben yıllardır sadece plastik koruyucu kullandım. Onlarca koruyucu aldım. Yurdılından Ürünü bugun denedim. Sadece ust delikler yerinde uygun. Malzeme 10 cent lik plastik. Koruyucu ust kılıf altından bile cizik koruyucu cıktı. Yanlar asla yapışmıyor. Havada kaldı. Her şeyi denedim. 4 tarafını bantla yapıştırdım ama gene tutmadı sert biraz eğilmiyor. Once yapışıyor sonra 1 sn sonra kalkıyor. Bu urunun bu telefonda kullanılması imkansız. Ben yıllardır sadece plastik koruyucu kullandım. Onlarca koruyucu aldım. Yurdılından Ürünü bugun denedim. Sadece ust delikler yerinde uygun. Malzeme 10 cent lik plastik. Koruyucu ust kılıf altından bile cizik koruyucu cıktı. Yanlar asla yapışmıyor. Havada kaldı. Her şeyi denedim. 4 tarafını bantla yapıştırdım ama gene tutmadı sert biraz eğilmiyor. Once yapışıyor sonra 1 sn sonra kalkıyor. Bu urunun bu telefonda kullanılması imkansız. Ben yıllardır sadece plastik koruyucu kullandım. Onlarca koruyucu aldım. Yurdılından Ürünü bugun denedim. Sadece ust delikler yerinde uygun. Malzeme 10 cent lik plastik. Koruyucu ust kılıf altından bile cizik koruyucu cıktı. Yanlar asla yapışmıyor. Havada kaldı. Her şeyi denedim. 4 tarafını bantla yapıştırdım ama gene tutmadı sert biraz eğilmiyor. Once yapışıyor sonra 1 sn sonra kalkıyor. Bu urunun bu telefonda kullanılması imkansız. Ben yıllardır sadece plastik koruyucu kullandım. Onlarca koruyucu aldım. Her ay yenisini kullandım. Note 9 a yeni geçtim. Yurtdışından birçok koruyucu aldım. Bu kadar adisini görmedim. Resim koymak isterdim. Ama koyamadım. Ürün çöp. Başka bir ürüne bakın ben attım. Çok ama çok kötü her iki taraftan havada koruyucu ve asla yatmıyor