Ürün güzel bir ambalaja ve aksesuarlara sahip ancak uygulaması çok zahmetli. Camsil ile yapmayı denedim, olmadı. Sabunlu su ile yapılması elzem sanırım, onu da olabildiğince ıslak şekilde uygulamak gerekiyor. Kuru kalan en ufak bir nokta direk ekrana yapışıyor ve hizalamayı imkansız hale getiriyor. Yapışan kısımları tekrar çıkarıp takmaya çalıştıkça da toz zerreleri araya kaçmaya başlıyor. Ayrıca tekrar yapıştırılan yerlerde deformeler meydana geliyor, çünkü malzeme esniyor. Uyguladıktan sonra darbe emiciliği yeterli düzeyde. Silikon bir kaplama varmış hissiyatı var.