Mağazadan çok memnun kaldım. dun sipariş verdim bugün öğlen elime geldi şuan açtım kutuyu yalnız ekrana ulaşmak için en az 5 dk uğraştım o kadar özenle kargolanmiski kutu içerisinde baska kutu ve içinde resmen 5 metre kabarcikli naylon ile sarmanız sonrasında poşet ve ekran üzerindeki koruması çok süpersiniz hee şey için teşekkürler