5 yıldız veriyorum en üstlerde görünsün diye 12 gündür ürün hâlen kargo da n11 i arıyorum aciliyeti bildirdik diyor satıcıya yazıyorum biz kargoya teslim ettik diyor sürat kargo yu arıyorum ilgileniyoruz diyor mağduriyet üstüne mağduriyet yaşıyorum 😐