ürün kalitesi iyi fakat arka koltuk montajı çok zor keşke mağaza deneyip üretim yapsaydı,,arka koltuk bağlantı lastiklerini hiç tutturamadım ,, emniyet kemeri ve başlık yerleri açılmamış falcata ile kesip çıkarttım,,servis kılıflarından iyi duruyor..