Ürün 2009 yılında kuaförün tesadüfen traş sonrası üzerime sıkıp, o gün bugün zaman zaman kullandığım bir üründü. Uzun zaman piyasada bulamadım. N11.com’da görünce sipariş ettim. Fiyatına göre çok çok iyi bir ürün. Abartmak gibi olmasın 1 günden fazla bile kalıcı. Sigara parasına aldığım bir ürün ama parasını çok çok hak eden bir ürün. Kolay kolay yorum yapan biri değilim. Ama hakkını teslim etmesini bilirim. Kararsız kalan varsa bu yorum faydalı olur umarım. Saygılar.
alp karataş
1
nüans_kozmetik
mağazasından satın alındı.
22.03.2026
berberimin tıraş sonrası müşterilere sıktığı parfüm, hoşuma gidiyor diye aldım, işyerinde kullanıyorum, tavsiye ederim.