Gözlüğün modeli güzel. Yüzüme olduğu için paket maket ne varsa attım. Ancak ertesi gün araba kullanırken taktığımda görüş kalitesi beni rahatsız etti. Gözlük gözümde dursun istemedim. Sanki bulanıklaştırıyor gibi. Firmayla iletişime geçip ne yapılabilir soracağım.