1000 adet yazdigi icin siparis verdim. 100 adet gonderdiler, sonrasinda urun aciklamasini degistirdiler. Müşteri hizmetleri eksik ürün talebinde bulunun dedi, eksik urun talebinde bulundugumda n11 irtibata gecip magaza birebir ıletisim kurmaniz durumunda iletecekmis dedi, tekrar iletişim kurduk, bilgi yok. Hayatimdaki en kötü alisveris deneyimiydi. Dolandirildigimi hissettim.
O*** A***
0
Robotistan
mağazasından satın alındı.
19.06.2026
1000 adet yazdigi icin siparis verdim. 100 adet gonderdiler, sonrasinda urun aciklamasini degistirdiler. Müşteri hizmetleri eksik ürün talebinde bulunun dedi, eksik urun talebinde bulundugumda n11 irtibata gecip magaza birebir ıletisim kurmaniz durumunda iletecekmis dedi, tekrar iletişim kurduk, bilgi yok. Hayatimdaki en kötü alisveris deneyimiydi. Dolandirildigimi hissettim.